piątek, 5 czerwca 2015

Kolejna praca zbiorowa

Powstała kolejna nasz praca zbiorowa.
Długa była jej droga, bo powstawała w ciągu 2 lat.
Tematem tego obrazka są owoce.
Fotografowałam kolejne etapy powstawania wspólnego dzieła, ale zaczęłam gdy praca była dosyć zaawansowana - trochę za późno wpadłam na pomysł dokumentowania zmian.
Pierwsze zdjęcie pokazuje efekt naszej pracy:


Tym razem malowanie zaczęło się od melona, który jest moim dziełem - czyli po raz pierwszy zaczynałam nasze wspólne dzieło.
Okazało się, że trema jest taka sama - niezależnie od tego, czy się zaczyna czy też kończy :-)
Refleksja nawiązuje do wpisu sprzed 3 lat "Wspólne dzieła".
W kolejnym okrążeniu malowałam śliwki.
Ten sfotografowany etap to efekt chyba dwóch okrążeń w naszym zespole i konieczna była kolejna wędrówka obrazka - to zajęło kolejny rok.
Zmiany pokazują zdjęcia :


No i prawie ostateczna postać - praca została przez nas podpisana:


Ostatni etap to praca wykończeniowa naszej Marii i oprawienie obrazka:


Teraz nasze wspólne dzieło zdobi ścianę w siedzibie APŻ:


Przegląd wszystkich 5 prac, które powstały od 2008 roku, jest w galerii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz